Nog twee weken voor we weer gaan lopen - Reisverslag uit Couvin, België van Louise Mastwijk - WaarBenJij.nu Nog twee weken voor we weer gaan lopen - Reisverslag uit Couvin, België van Louise Mastwijk - WaarBenJij.nu

Nog twee weken voor we weer gaan lopen

Door: Louise

Blijf op de hoogte en volg Louise

01 April 2014 | België, Couvin

Joke en ik zijn volop bezig met de voorbereidingen voor de volgende etappe.
Het is de bedoeling om donderdag 17 april weer te starten.
We gaan dan met de trein naar Couven,waar we vorig jaar geëindigd zijn en vandaar lopen we naar Rocroi en dan zitten we op de route.
Maar nu eerst alle spullen weer wegen, want het moet zo licht mogelijk zijn en dan de tas pakken, wandelen doen we veel, dus er zitten genoeg kilometers in de benen

  • 01 April 2014 - 22:35

    Joke Vorm Van Der :

    Ik heb het gevonden hoor, eindelijk
    Heel simpel eigenlijk
    Ik heb ingetikt: pelgrimlouise.waarbenjij.nu

    Leuk hoor, kunnen we allebei een site bijhouden

  • 08 April 2014 - 21:48

    Coby De Keijzer:

    Ik wens jullie heel veel succes en loopplezier , knap hoor.groetjes,Coby

  • 08 April 2014 - 22:43

    Babs En Alex:

    Wij wensen jou en Joke veel succes en mooie wandel dagen.
    Babs & Alex

  • 11 April 2014 - 16:25

    Bertha Van Wijnen:

    Ik zal aan jullie denken als ik bezig ben in de Breeje. Veel loopplezier en natuurlijk wat mooi weer erbij dat is altijd wel prettig. Groetjes, Bertha van Wijnen

  • 14 April 2014 - 14:33

    Yvonne Sengers:

    Met groots respect !zeg ik jullie alvast...... een hele goede en veilige maar vooral inspirerende gelopen kilometers ik zal jullie op de voet..... (nou ja niet letterlijk) volgen. hoop ook dat jullie foto's kunnen delen met jullie fans, die groep die alleen maar groter zal gaan worden natuurlijk!

    Lieve groetjes,
    Yvonne Sengers

Tags: Spanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 25514

Voorgaande reizen:

17 April 2014 - 30 November -0001

Onder weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: