Dag 22, Prèmery, 17 km - Reisverslag uit Prémeyzel, Frankrijk van Louise Mastwijk - WaarBenJij.nu Dag 22, Prèmery, 17 km - Reisverslag uit Prémeyzel, Frankrijk van Louise Mastwijk - WaarBenJij.nu

Dag 22, Prèmery, 17 km

Blijf op de hoogte en volg Louise

08 Mei 2014 | Frankrijk, Prémeyzel

Ondanks dat wij de beste slaapplaatsen hadden toch niet zo heel goed geslapen, we moesten vroeg op want de andere 5 personen zouden om 7.30 uur gebruik komen maken van de keuken.
We hadden nog brood van gisteren, dat opgegeten, om half negen kwam er een rijdende bakker, daar brood gekocht en we konden op pad.
Het was koud en er stond een harde wind.

Onderweg één maal gerust, lekker uit de wind in het gras, algauw kwam Prèmery in zicht, vandaag maar 17 km, morgen wordt weer een lange wandeling.
We hadden gisteren op een camping slaapplaats geregeld, we waren voor twee uur al op de camping en om 18,30 uur zou de receptie pas weer open zijn, dat zou lang wachten worden, we zagen een kleine caravan staan met een schelp er op, hij zat ook niet op slot en om de bedden zaten weggooi bescherm hoezen, dat moest de pelgrim caravan zijn en hebben we onze intrek genomen.
We hebben gedoucht en onze was gedaan, kon dat nog lekker drogen in de wind en het zonnetje.
Koken kunnen we niet in de caravan er staat alleen een waterkoker.
We zijn het dorpje ingegaan om wat te eten, maar alles was dicht op ėėn restaurantje na, we waren wel te vroeg voor het eten ( half zes, de Fransen eten pas om acht uur) maar na een wijntje ging hij toch aan de slag voor ons, om zes uur hadden we lekker patat, sla en een stuk vlees, voor weinig geld.
Toen we terug kwamen op de camping was de receptie open, wij hebben onze stempel opgehaald, voor de nacht betaald, tevens voor de WiFi en het kostte ons €5,70 totaal, nou dat is nog eens een pelgrim prijs.
Gelukkig hebben we weer WiFi, kunnen we vanavond naar hartelust internetten.

• 09 Mei 2014 - 00:00

Anita En Kees:

Hallo van hier in capelle. Alles goed met jullie? Nou, zo te lezen loopt niet alles zo als jullie hadden gewild. Maar ja, je moet maar zo denken, morgen beter???!
    Vermoeiend wel zeker, of valt het wel mee? t,Zou wel fijn zijn als je toch af en toe wat gezonds naar binnen krijgt, want dat heb je toch nodig. Mary en Rien zouden toch ook over een poosje die kant op komen?
    Dat duurt nog een week of twee hè?, ik was weer wat te voorbarig.
    Nou, groetjes maar weer, dikke kus en tot gauw. Kees en Anita xxxxxxx