Woensdag - Reisverslag uit Saint-Jean-Lachalm, Frankrijk van Louise Mastwijk - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Saint-Jean-Lachalm, Frankrijk van Louise Mastwijk - WaarBenJij.nu

Woensdag

Blijf op de hoogte en volg Louise

02 September 2015 | Frankrijk, Saint-Jean-Lachalm

Woensdag 2 september, Orthez_ Sauveterre de Béarn 22 km.

Heel erg leuk om te lezen al jullie reacties, ik hoop dat er nog veel zullen volgen.

Gisterenavond zijn we uit eten geweest, er waren maar weinig eettentjes open, vannacht goed geslapen en vanmorgen voor 8 uur op pad, eerst langs de bakker en toen bij een brasserie koffie gedronken, daar wilde Joke nog even mailen.

Om tien over acht liepen we Orthez uit, het was vandaag klimmen en dalen, de wandelingen worden zwaarder, we kwamen ook niets tegen onderweg om te drinken, we hebben zelf bouillon gemaakt, we nemen iedere dag een thermosfles met heet mee en kunnen dan zelf koffie of bouillon maken.
Regelmatig gerust, we kunnen de Pyreneeën al zien liggen, wel hoge bergen.

Tegen vier uur kwamen we in Sauveterre de Bearn binnen, eerst op een terras wat kouds gedronken, het was vandaag ideaal wandelweer, geen zon, maar veel bewolking en droog, ik denk 24 graden.

Onze slaapplaats is vannacht bij hippies, vele jongeren uit allerlei landen, er wordt wierook gebrand om de wiet en andere opwekkende middelen te verdoezelen, er zit er ook één die volgens mij stoond is, maar ze zijn verder erg aardig, wel een zootje in huis
We kregen thee te drinken, ik weet niet wat voor thee het was, maar ik vond het niet lekker, ook gaan ze voor ons koken, zal wel vegetaties worden.
We zijn met drieën, ook Frank waar we al enkele nachten mee sliepen is hier ook, er staan zes bedden op een kamer voor de pelgrims.

Op dit moment staan ze te koken en het ruikt erg lekker.
Morgen horen jullie of we hier stoond of helder uit komen.

  • 02 September 2015 - 18:40

    Kittyvanuden:

    Hoi hoi,

    Ben benieuwd wat jullie voorgeschoteld krijgen.
    Als ze cake serveren, zou ik dat maar laten staan hihi.
    Succes weer en eet hopenlijk smakelijk.
    Groetjes

  • 02 September 2015 - 23:17

    Anita:

    hallo meiden, hier een reactie op je schrijven van woensdag .
    Kitty had het erover dat je de cake maar beter niet kon nemen (uit degrap) maar ik zou het maar wel nemen als ik jullie was, want dan slaap je wel lekker!!
    Fijn dat je nu zo snel kon schrijven. Wat mij opvalt is dat het nu een beetje gaat met Joke of heb ik het mis?


    nou, groetjes maar weer, tot de v. k. Anita en Kees xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 25532

Voorgaande reizen:

17 April 2014 - 30 November -0001

Onder weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: