Zaterdag - Reisverslag uit Voiron, Frankrijk van Louise Mastwijk - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Voiron, Frankrijk van Louise Mastwijk - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Blijf op de hoogte en volg Louise

03 Oktober 2015 | Frankrijk, Voiron

Zaterdag 3 okt. Portomarin- Palas de Rei. 25km.

Helaas was het vanmorgen toen ik vertrok erg mistig, Portomarin is juist zo mooi om te bekijken, het ligt hoog en wij moesten vanmorgen dalend de stad uit om aan de overkant van een watertje verder te lopen, maar er was dus weinig te zien.
We klommen vandaag van 350 meter naar 700 meter, het ging wel geleidelijk, maar jammer dat we tot elf uur niets van de omgeving zagen, toen begon de mist op te trekken en zagen we hoe hoog we liepen.

De zon kwam ook nog even te voorschijn echter niet voor lang, rond één uur was het helemaal bewolkt, w.s. de voorbode voor de weersverandering die volgens de weersberichten op komst is, de komende dagen geven ze regen op.

Rond half drie liep ik Palas de Rei binnen, er is hier genoeg keus aan Albergues, ik zit nu in een Albergue midden in het centrum en naast de kerk die ieder half uur slaat, en genoeg eettentjes om me heen.
Verder weinig te vertellen vandaag.

• 03 Oktober 2015 - 19:48

Sylvana:

hallo tante Louise U bent heel erg ver gekomen we zijn trots op U dat je er bijna bent!
    we zijn vanmorgen langs ome marie geweest het is boven heel erg mooi geworden!
    wij wensen je de laatste kilometers veel succses.
    groeten sylvana,papa,mama

• 03 Oktober 2015 - 22:39

Anita:

hallo, Louise
    nou, het is aftellen vanaf nu he, spannend.
    jammer dat je dan niet van het uitzicht kan genieten, tijdens de wandeling. hopelijk valt het morgen toch nog mee met het weer.
    nou, Louise groetjes vanuit hier en xxxxx
    Kees en anita

• 04 Oktober 2015 - 14:08

Babs & Alex:

Nou Louise, je grote avontuur duurt niet lang meer en alle ontberingen hebben duidelijk niet opgewogen tegenover al dat moois wat je onderweg hebt mee mogen maken. Fantastisch ook dat je zoveel mensen van verschillende nationaliteiten bent tegengekomen op deze reis waar je nooit eenzaam bent, hoewel je wel graag allen loopt. Veel succes nog de komende kilometers in hopelijk droog weer.