Dag 40, Les Cars, 10 km - Reisverslag uit Les Cars, Frankrijk van Louise Mastwijk - WaarBenJij.nu Dag 40, Les Cars, 10 km - Reisverslag uit Les Cars, Frankrijk van Louise Mastwijk - WaarBenJij.nu

Dag 40, Les Cars, 10 km

Blijf op de hoogte en volg Louise

27 Mei 2014 | Frankrijk, Les Cars

Gisterenavond hadden we geen WiFi, vandaar nu ook het verslag van gisteren.
Gisterenavond kregen we eten van de gastvrouw, het viel wat tegen, we gingen vroeg naar bed en vanmorgen versliepen we ons, we zouden om 8 uur ontbijten maar kwamen tegen half negen uit bed.
Ontbijt stelde ook niet zo veel voor, rond half tien zijn we opgestapt, helaas regende het, niet zo hard maar toch alle regenkleding aangetrokken.

Na zes kilometer kwamen we in Flavignac, hier zat een bakker en een Bar Tabak, daar zijn we koffie gaan drinken, het begon steeds harder te regenen, we zagen Marieke en André voorbij lopen als verzopen katten, wij hebben meer dan een uur binnen gezeten.
Joke had zoveel pijn aan haar been dat we besloten hebben dat we vandaag stoppen, onze mannen zijn vanmorgen vanuit Sezanne op weg naar hier vertrokken en de afspraak is dat zij ons vandaag oppikken, we wisten nog niet waar dat precies zou zijn, ze gaan naar een camping hier in de buurt.

Rond twaalf uur hebben we al onze regenkleding weer aangetrokken en zijn we weer op pad gegaan, het regende niet zo hard meer, maar je werd nog wel nat.
We zijn 3 kilometer verder gelopen, naar Les Cars, daar stond de deur van de kerk open, wij naar binnen, we hebben al onze natte kleding uitgespreid over de stoelen en ons brood opgegeten

Om half zeven zijn we opgepikt door de mannen en naar een camping gereden, daar staat de vouwwagen van Rien en Martin heeft een mooie stacaravan gehuurd voor een week, het is geen doen voor ons " oude" mensen om met die nattigheid in een klein tentje te kruipen.
Als het beter gaat met Joke haar been, gaan we van de week misschien nog een paar dagen lopen, dan zonder zware rugzak, maar eerst houden we een paar dagen rust.

We zijn op 2 dagen na zes weken onderweg en hebben 867 km. gelopen, totaal vanaf huis is het 1252 km, we zijn over de helft.

• 27 Mei 2014 - 11:49

Coby:

Geweldige prestatie geleverd ga nu heerlijk van en met elkaar genieten van de week vakantie, hebben jullie wel verdiend,

Allemaal de groetjes van Rob en Coby

• 27 Mei 2014 - 11:55

Henk Van Den Hoogenband:

Ach Louise, ik dacht dat Martin pas deze week zou vertrekken. Ik had hem nog willen bellen om goede reis te wensen maar toen las ik in jou verslag dat hij al onderweg was. Ik vond op een kaartje nog een 06 nummer met Martin erop. Ik dacht dan bel ik hem nog even mobiel maar toen kreeg ik die Verkley aan de telefoon haha. Nou de omgeving is wel schitterend daar zeg. Ik ziel wel dat jullie ook acrobatische toeren uit moeten halen, of is dat alleen voor de foto LOL.
    Veel plezier nog verder en ga maar genieten jullie.
    Groeten
    Henk

• 28 Mei 2014 - 00:12

Anita, Kees En Chantalle.:

Hallo Louise en Joke en natuurlijk nu ook Mary en Rien.
    Wat een rit vandaag zeg, alsmaar regen. Leuk, dat de mannen er zijn he, en lekker dat je nu een beetje comfort hebt doordat jullie een caravan hebben.
    Hebben ze een goede reis gehad, de mannen? We hopen het.
    Chantalle slaapt hier vanwege dat Robert voor de zaak naar Duitsland moet. Vandaar dat ik haar er bij zette!
    Vervelend he dat Joke zo,n pijn constant heeft aan haar been. Dat maakt de wandeling er niet prettiger op. Nou meiden, een hele leuke week met z,n alle en t,is te hopen dat jullie nu een paar warme dagen krijgen. Dat hebben jullie nou wel verdient, vind je niet?