Dag 12, Savieres, 28 km - Reisverslag uit Savières, Frankrijk van Louise Mastwijk - WaarBenJij.nu Dag 12, Savieres, 28 km - Reisverslag uit Savières, Frankrijk van Louise Mastwijk - WaarBenJij.nu

Dag 12, Savieres, 28 km

Blijf op de hoogte en volg Louise

28 April 2014 | Frankrijk, Savières

Om 8 uur ontbijt, de tas weer ingepakt, nog niet alles wat gisteren gewassen is was ook droog.
Om 9 uur op pad, we hadden een lange tocht voor de boeg, in Anglure 3 km verder op eerst langs de bakker.
We gingen met drieën op pad , maar omdat Romy ( de Duitse pelgrim) iets langzamer liep, zijn Joke en ik door gelopen en zouden we haar op onze rusten weer zien.

Het werd een lang eind lopen langs het kanaal, ongeveer 12 km. Soms kon je langs de ene kant lopen, onverhard of
de andere kant asfalt, v. w. de zere voeten van Joke bleven we op asfalt lopen.

Rond 17 uur liepen we Savieres binnen, al snel hadden we ons slaapadres gevonden, bij een oudere mevrouw, omdat de gite vol was slapen we met drieën op een kamer, Joke en ik in in een tweepersoonsbed en Romy op een matras op de grond en dan 3 grote rugtassen erbij, je kan bijna niet lopen.
De gastvrouw is erg aardig, ze heeft voor ons gekookt, het smaakte prima.
Nu hebben we een probleem want Romy gaat altijd vroeg slapen en wij laat en we zitten op de kamer.

  • 28 April 2014 - 23:48

    Anita Hoogerwaard:

    Goedendag Louise en Joke.
    Een lange wandeling vandaag, zo ik las. Naar zeg, dat Joke zo blaren had. Al een paar dagen al hè? Hopelijk morgen iets beter, zou ik zeggen. Ik vertelde Ger het een en ander, wat jullie zoal beleven tijdens die dagen , dan vertel ik b.v. Dat jullie stokbrood aan het eten zijn en dan zegt Ger "alweer stokbrood" ?? Dan zeg ik, ja Ger, elke middag, ze zitten tenslotte in Frankrijk, snap je? Nou genoeg voor vandaag. Veel succes morgen, meiden, groetjes Kees en Anita,xxxxx

  • 29 April 2014 - 09:19

    Babs & Alex:

    Hoi Louise en Joke,
    De tocht wordt stukje bij beetje wat zwaarder en dat is denk ik wat deze reis zo mooi maakt.
    Blaren, afzien en onzeker of je slaapplaats ok is en of je normaal kan eten.
    Gelukkig zijn jullie goed op elkaar ingespeeld en zal dat de factor zijn in jullie verdere tocht.
    Mooie tocht vandaag :)
    Babs & Alex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 25661

Voorgaande reizen:

17 April 2014 - 30 November -0001

Onder weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: